Praca

Firma Famel sp. z o.o. zajmuje się kompleksową dostawą materiałów dla instalatorów i inwestorów z branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej. Wyróżnia nas zespół dobrze umotywowanych pracowników żądnych osiągnięcia sukcesu na lokalnym rynku, gotowych sprostać każdemu zadaniu w ramach swojej działalności. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Opis stanowiska:

- składanie zamówień do dostawców,

- optymalizacja działań logistycznych,

- obsługa zamówień, dostaw, zaopatrzenia oddziałów,

- prognozowanie sprzedaży i rotacji towarów,

- utrzymanie stanów min i max towarów,

- negocjacje warunków zakupowych u dostawców.

 

Wymagania:

- wykształcenie co najmniej średnie,

- bardzo dobra ocena z matematyki na świadectwie,

- przedsiębiorczość,

- doświadczenie w pracy na stanowisku zaopatrzeniowca,

- mocno rozwinięte zdolności interpersonalne,

- sprawna obsługa komputera i programów MS Office,

- kultura osobista,

- otwartość i komunikatywność,

- doświadczenie w pracach logistycznych, analitycznych,

- zdolności szybkiego i trafnego podejmowania decyzji.

 

Oferujemy:

- możliwość systematycznego podnoszenia kwalifikacji handlowych i produktowych,

- motywujący system wynagrodzenia,

- duże możliwości rozwoju zawodowego,

- przyjazną atmosferę,

- „nie korporacyjność”,

- atrakcyjną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o uznanej pozycji na rynku.

 

Famel sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Do składanych oferty należy dołączyć klauzulę o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji (CV+ list motywacyjny) w terminie do 30.09.2021r. na adres mailowy: praca@famel.com.pl